özgeçmişin

ama bunu söylemeden özel yol. OLAMAZ MI

dokunup tiksinmekten vazgeçmem gerekiyor. ya hiç dokunma, dokunmayacaksın.

sana şeyhimden bahsedeyim. muhabbet içindeyiz ve asla sonlanmıyor. onunla sesler gürültüler kaosu. şeyhim güzel biri insan baktıkça bakıyor. yıllardır konuşuyor.

biraz da babanızın pipisinden. genel olarak pipiler. ve kuku istiyormuş pipilinin biri. ben de bana bırakılsam neler isteyeceğim de herkes tavuk denebilir.

Her gün aydı diye lanet okumaya gerek yok aymazsa işsiz kalırım diye korkuyorum. sonuçta herkes korkuyor, öyle değil mi?

NASIL KORKMAZ SADECE BEN KORKMUYORUM.

-özel yol diyen kibirli matematikçi. abim matematiğe aşık. benimki beyler edebiyat yazmaz. ben sonra biraz sonra sıkılır. 

a bir de annesi var, kukulusu. kukusu pipisi gibi sadece ayakta iş görüyor. annemi görünce dişlerimi gıcırdatıyorum. 

Olamaz elbette, sorular sormanın anlamsız olduğunu öğrendin. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar