Hassas İçerik

Burada olmak istemiyorum.
Oraya gitmek istemiyor.
Dışarı çıkmak istemiyorum.

Sakin yürüyor üstünde suyun, gözlerini kapatmış bir çocuk.

1şubat

Dönecek hiçbir yerin olduğu yalnızlık değil de, kendinle. İntiharlar edemeyip yalnızca oturduğum bu masada. Kaç masa geçti, hepsi bir masaydı nihayetinde. Dönecek yeri olamasın deyip ne yaptıysa, her şey ne içindi ise bilmiyorum. Hiçbir şey yapmak galip geldi. Herkes çekildi. Sular çekilirken bir sen boğuluyordun belki. Dün çıkamadım veya çıkmadım. Boşluğa sırtını vermedin ve sırtıma dayanacak hiçbir şey kalmamış, boşluk bile.

-nefes alamıyorum, kapatmanı bekliyorum.

Suçluyu yakaladım deyip sövmenizi istiyorum belki. Bazıları yok derken sadece yazıyor. Bekleyip istekler uyduruyor –tanrı, yaz kızım demiş çünkü-. Gerçek mi oldular? Değilse inanmış tüm gücüyle, kukla oynatıyor. Neticede gün-leş doğdu, ben yaslanamadan. Mecbur ışıklar yetmese de. Dünya yetmese de. Hala yazıyor, hala yazıyorum. Yaşamak değil yaslanmak daha zor olan. Ve bunlar ölemeyenin yediği boklar. Tanrıcığım! Hala katlıyor. Ah, tanrı mı? Belki leyla âhım.

Her gün yaşamak zorundayım.

11

Düşünmedim, yedim. Üşümedim, yedim. Sıçmadım, yedim. Ağzımı silmeden yedim. Boğazıma çıktı, yuttum. Yürüyemedim yedim. Nefes alamadım, yedim. Dişim ağrıdı, yedim. Su içmedim sadece yedim. Yazmadım, yedim. Dinlemedim, yedim. İzlemedim, yedim. Bakmadım, yedim. Okumadım, yedim. Konuşmadım, yedim. Gittim sakince, yalnızca yedim. Ben yedim. Seni de yedim. Yerken hepinizi tükettim. Çaldığım her şeyi yedim. Satın aldığım her şeyi yedim. Uyumadım, yedim. Uyuyamadım, yedim. Paketin hepsini yedim. Poşetteki her şeyi yedim. Hiçbir şey yarına kalmadı. Düşünüyorum, daha ne yiyebilirim? Düşünüyorum yarına kim kalabilir?

Bugün banyoda yedim. Yıkanmadım, yedim. Aynaya bakmadım, yedim. Aynaya bakıp da yedim. Video çektim yerken. Tükürdüklerimi de çektim. Dışkımın fotoğrafını çektim. Kimseye gitmedim, kimseyi çağırmadım. Çömeldim ve yedim.

Tanımıyor bazen yargılıyorum. Bana, benimle konuşma dedi. Kalkıp.. yok, kahve içeceğim.

17

Çok yalnız, yalnız.

Sürekli yemek yiyorum. Çok az konuşuyorum. Sürekli karnım şiş. Midem çok kötü. Sürekli gaz sorunu yaşıyorum. Rahat uyuyamıyorum. Rahat nefes alamıyorum. Geceleri terliyorum. Bazen kalbime bir şey oluyor. Bazen kusuyorum. Nefesim çok kötü kokuyor. Kendimi çok çirkin ve çok şişman hissediyorum. Yüzüm, boğazım şişti. Çok fazla kilo aldım. Hiçbir şey yapmıyorum. Yapma isteğim çok kısa. Tüm yapabileceklerimden vazgeçtim. Anlamlı gelmedi.

Bir tercihim olacaksa ağzıma tıkmayı tercih ediyorum. Aldığım zevk kısa. Gerisi acı. Şekerden midem bulanıyor, şekere tapıyorum. Hep toplamaya çalışıyor. Çünkü gecenin sonunda ağlıyorum. Canım acıyor, yapmak istemiyorum diyorlar. Ertesi güne başkası uyanıyor. Canım acısın, yürüyemeyeyim, hiçbir şey yapmayacağım diyor. Tahammül edemiyorum. Sesler çok. Hangisini dinledim? Rahat giyinmiyorum artık, rahat kalamıyorum. Ceketle geziyorum, gizliyorum bedenimi. Rahat hareket edemiyorum. Motivasyonum vardı, bir şeyler yapıyordum ama kaybettim. Ne olduğunu da bilmiyorum. Geğiriyorum, içim ölmek üzere. Kokusunu ve tadını alıyorum. Yeniden yutkunuyorum. Toparlayamayacağım, iyileşemeyeceğim. Dün hastaneye kaldırılmak istedim. Sonra uyudum, neyse ki.

30kasım.

30 kasım 2022’ye yazıyorum.

Merhaba gizem, senden uzaklaştım. Sana ne yazacağım? Dertler ve insanlar küçüktür. Şimdi neredesin? Hala çözmeye mi çalışıyorsun, bıraktım deyip. Her ne yapıyorsan dileğim o değil. Dileğim, bu mektubu okuyamaman. Geleceğim karanlıkta kocaman. Böyle gördüğümü anımsamıyorum. Tutunduğum bir şey yok, konuşmuyorum. Mağaradayım, her şeyi bu anlatsın. Neredesin, önemli mi? Sana yazılmıyor. Lütfen bu mektubu okuyama.

28kasım

-Aklımda hiçbir şey yok.

Güçsüz hissediyorum. Biri beni beslesin veya biri beni durdursun. Biri beni sevsin, birileri benden nefret etsin. Sırılsıklam uyanıyorum, kimse beni yıkamayacak. Tuvaletten çıkamıyorum, kimse yardım etmeyecek.  Sokağa çıkamıyorum, sokak beni kabul etmez. Aynaya bakamıyorum, yüzümü kim okşayabilir?

Kimse kurtarmayacak. Tanrı izlemiyor.

Ne yaptığımı bilmiyorum. Nereye gideceğimi bilmiyorum. Hiç halim yok. Hiç halim yok ölmeye ve yaşamaya. Tutunacak hiçbir şeyim yok. Yataktan çıkmaya korkuyorum, balık yedim. Balık yerken lisedeki çocuğu düşündüm. İlkokuldaki çocuğum aklıma gelmedi. Tüm çocuklar ölsün, benim çocuğum da ölsün. Onu kim öldürebilir?

Çok düşünmek lazım değil ve yaşamak lazım değil ve ölmek lazım mı? Aklımda yok, bir şey. Yarın delirmiş. Tanrı ve güneşle delirmiş.

14şubat22

Her şeyi olageldiği gibi algıladığım bu anda; seni tanıdığıma memnun oldum. Memnun olmak değil, (bu anı unutma.)

Biri düşte iz arıyor. Aramasa da yokluğunu boş evrende. Yapamadıklarınız demişti hocam, ayaklarınıza dolanır. Arayan düştü ve kime bağlandığı belirsiz.

(sadece sana inandım.)

Seni yola çıkarıp (sanırım son defa) beni öldür dediğinin yanına. Çocuğu son kez evine. Çocuğu uyutuyorum, bugün çok ağlamış. Bugün zor olacak, saat sekiz buçuk.

Bir gün her şeyin bitmesini diledim. Dünyan sırtımdaysa da deliremedim. Deliremedin her şey üstüne geliyor. Ölmen için her şeyi yapacağımı sanmıştın. Ben oturup boşluğu izledim. (şu an yazdığım gibi.) Boşluğu izlemek ve yazmak aynı şey. Seni annene götüreceğim. Sana bakamıyorum.

Sonra, bir düş müyüz kırıklık mı
Veya buradan nereye varılabilir
İnsan daha ne kadar çökebilir
İnsanın nesi ne kadar delirebilir
Daha ne kadar yaşarım bilmiyorum
Bari sakince yaz dedim kendime
Sanki tanrı gibi ve acelem yokmuş.
Seni niye annene götürüyorum sorma, bilmiyorum.
Aklını kaybetmeni diledim.
Benim, artık canım, ölmeyi bile isteyemiyor.
Orada ne var, başka canavarlar
Biliyorum yaşamak yine güç
Sen tüm dünyayı sırtlanma!
Sadece yaptın sadece oldu.
Seninle tanımak eğlenceliydi.
Tuvaletler, merdiven araları, göğü pencereler veya pencereler göğü, sıtma, sıtma, kabız, tüküremedi hay allah, yanıp sönen ışık kırpma gözünü, seni uyandırmaya korktun, sen utanmamış.. Neyse.
Sinirli değilim çünkü umrumda değil –artık uyandırılmak.
(bu masadan kalkamasam da, gökten kurtulacak.)

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar