Dişlerim

Dişlerim kanıyorsa hesabını dişçim vermek zorunda değil. 

Dişlerim

Kendimi dişlerimden ayrı düşünüyorum. Onlar olmasaydı ve sirkeli bardağa bırakmışsam! Yarın kokudan arınacaktır dondurucu, kahve içsek bitecek gün. Çok peltiyorsan seni konuşturmayacaklar. Tatlı şarkıları dinlemekten sıkıldım, sabahtan akşama ninni dinliyorum.

İnsanlar oldukça yalnız ben de ça yalnızım. 

Dişlerimden ayrı düşünüyorum. Uyandığında bulduğun yatağı beğenmiyorsan sorun yatak mıdır? Hayır belki dişlerin, çünkü dişlerini yatağıma geçirmişsin. Üzerime gelme desem de annen asla anlamayacak. 

dişlerim kanasa da dişçiye gitmeyeceğim.

Yorumlar

  1. Sebebi değil bedeli sensin dişlerinin .Bitmek mi hesabı kapatacak olan ? Masaya oturdun mu? Seni oturttular mı?
    Ne oldu hür değil mi zavallı çocuk? Sana öyle şeyler anlatırdım da hiçliğinin kara deliklerini doyururdun anca...
    neresinden bakarsan bak ardındasın yansımanın hep ardında. Bu hiç şaşırtıcı değil iç açıcı hiç değil içinde ki şeytanı uyut. gizemine sakla hayır saklanamazsın .Hiçlikten olan zan evin .Bebeğim emmeyi reddediyor. Uyan ey sütten kesilmiş bebek taşı yüreğini kendi sütun ile doğ ve üryan yaşa. İster inan ister inanma oyun kuruldu bile.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar